Особливості рекламних кампаній арт-кафе в м. Харкові

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Міжнародний гуманітарний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламна кампанія, арт-кафе, культурно-дозвіллєва сфера, рекламна продукція, рекламні комунікації

Бібліографічний опис

Саліонович Л. М. Особливості рекламних кампаній арт-кафе в м. Харкові / Л. М. Саліонович, А. О. Панаріна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету : зб. наук. пр. Сер. : Філологія. – Одеса : МГУ, 2018. – Вип. 32, т. 2. – С. 193-195.