Особливості рекламних кампаній арт-кафе в м. Харкові
Дата
2018
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Міжнародний гуманітарний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
рекламна кампанія, арт-кафе, культурно-дозвіллєва сфера, рекламна продукція, рекламні комунікації
Бібліографічний опис
Саліонович Л. М. Особливості рекламних кампаній арт-кафе в м. Харкові / Л. М. Саліонович, А. О. Панаріна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету : зб. наук. пр. Сер. : Філологія. – Одеса : МГУ, 2018. – Вип. 32, т. 2. – С. 193-195.