Актуальність навчання англомовному науковому наративу в контексті формування мовних компетенцій у молодих учених
Вантажиться...
Дата
2018
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Міжнародний гуманітарний університет
Анотація
У статті проаналізовано місце та роль наукового наративу в наукових комунікаціях сучасного суспільства. Науковий наратив розглянуто як ефективний засіб взаємодії науки та суспільства. Виокремлено суспільно значущі функції наукового наративу. Обґрунтовано доцільність навчання науковому наративу в системі вищої освіти на етапі післядипломного навчання.
The article analyzes the role of scientific narrative in science communication in contemporary society. Scientific narrative is seen as an effective means of interaction between science and society. Socially significant functions of scientific narrative have been specified. Rationale for teaching scientific narrative at postgraduate level has been grounded.
The article analyzes the role of scientific narrative in science communication in contemporary society. Scientific narrative is seen as an effective means of interaction between science and society. Socially significant functions of scientific narrative have been specified. Rationale for teaching scientific narrative at postgraduate level has been grounded.
Опис
Ключові слова
науковий наратив, наукова комунікація, дискурс, освіта, scientific narrative, science communication, discourse, education
Бібліографічний опис
Рубцова В. В. Актуальність навчання англомовному науковому наративу в контексті формування мовних компетенцій у молодих учених / В. В. Рубцова, Л. М. Саліонович // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету : зб. наук. пр. Сер. : Філологія. – Одеса : МГУ, 2018. – Вип. 33, т. 2. – С. 177-179.