Формалізація та моделювання поведінки учасників венчурних проектів зі створення нових продуктів

Ескіз

Дата

2008

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВТД "Університетська книга"

Анотація

Опис

Ключові слова

бізнес інвестиційно-інноваційний, ефективність, конкурентоспроможність, модернізація, реалізація проектів, капітал венчурний, оптимізація, підприємство, діяльність інноваційна

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Формалізація та моделювання поведінки учасників венчурних проектів зі створення нових продуктів / В. Я. Заруба, І. С. Грозний, М. І. Ходак // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – Розд. 9. – С. 338-364.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced