Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4126
Назва: Формалізація та моделювання поведінки учасників венчурних проектів зі створення нових продуктів
Автори: Заруба, Віктор Яковлевич
Грозний, І. С.
Ходак, М. І.
Ключові слова: бізнес інвестиційно-інноваційний; ефективність; конкурентоспроможність; модернізація; реалізація проектів; капітал венчурний; оптимізація; підприємство; діяльність інноваційна
Дата публікації: 2008
Видавництво: ВТД "Університетська книга"
Бібліографічний опис: Заруба В. Я. Формалізація та моделювання поведінки учасників венчурних проектів зі створення нових продуктів / В. Я. Заруба, І. С. Грозний, М. І. Ходак // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – Розд. 9. – С. 338-364.
ORCID: orcid.org/0000-0002-3796-7544
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4126
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaruba_Formalizatsiia ta modeliuvannia_2008.pdf2,6 MBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.