Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаруба, Віктор Яковлевичuk
dc.contributor.authorГрозний, І. С.uk
dc.contributor.authorХодак, М. І.uk
dc.date.accessioned2014-02-14T08:36:10Z-
dc.date.available2014-02-14T08:36:10Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЗаруба В. Я. Формалізація та моделювання поведінки учасників венчурних проектів зі створення нових продуктів / В. Я. Заруба, І. С. Грозний, М. І. Ходак // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / ред. С. М. Ілляшенко. – Суми : Університетська книга, 2008. – Розд. 9. – С. 338-364.uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4126-
dc.language.isouk-
dc.publisherВТД "Університетська книга"uk
dc.subjectбізнес інвестиційно-інноваційнийuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмодернізаціяuk
dc.subjectреалізація проектівuk
dc.subjectкапітал венчурнийuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectдіяльність інноваційнаuk
dc.titleФормалізація та моделювання поведінки учасників венчурних проектів зі створення нових продуктівuk
dc.typeArticleen
dc.identifier.orcidorcid.org/0000-0002-3796-7544-
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zaruba_Formalizatsiia ta modeliuvannia_2008.pdf2,6 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.