Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ВВП "Мрія"

Анотація

Опис

Ключові слова

діяльність підприємницька, школа вища, маркетинг, імідж, потенціал мотиваційний, менеджмент стратегічний

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами / В. Я. Заруба, О. М. Сіренко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 1-3 жовтня 2009 р. – Суми : Мрія, 2009. – С. 62-64.