Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами
Вантажиться...
Дата
2009
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
ВВП "Мрія"
Анотація
Опис
Ключові слова
діяльність підприємницька, школа вища, маркетинг, імідж, потенціал мотиваційний, менеджмент стратегічний
Бібліографічний опис
Заруба В. Я. Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами / В. Я. Заруба, О. М. Сіренко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 1-3 жовтня 2009 р. – Суми : Мрія, 2009. – С. 62-64.