Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами

Ескіз

Дата

2009

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВВП "Мрія"

Анотація

Опис

Ключові слова

діяльність підприємницька, школа вища, маркетинг, імідж, потенціал мотиваційний, менеджмент стратегічний

Бібліографічний опис

Заруба В. Я. Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами / В. Я. Заруба, О. М. Сіренко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 1-3 жовтня 2009 р. – Суми : Мрія, 2009. – С. 62-64.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced