Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами
Дата
2009
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ВВП "Мрія"
Анотація
Опис
Ключові слова
діяльність підприємницька, школа вища, маркетинг, імідж, потенціал мотиваційний, менеджмент стратегічний
Бібліографічний опис
Заруба В. Я. Формування партнерських відносин вищими навчальними закладами / В. Я. Заруба, О. М. Сіренко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : зб. тез доп. 3-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 1-3 жовтня 2009 р. – Суми : Мрія, 2009. – С. 62-64.