Впровадження методу проектів у вивчення "психофізології" майбутніми бакалаврами з психології

Ескіз

Дата

2018

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

У статі розкриті переваги впровадження методу проектів у вивчення "Психофізіології" майбутніми бакалаврами з психології. Описано методику проведення методу проектів, її мету, завдання та вплив на професійну фахову підготовку майбутніх бакалаврів з психології.
The article reveals the advantages of introducing the method of projects into the study of "Psychophysiology" by future bachelors of Psychology. The methodology of the project method, its goals, objectives and the impact on the professional training of future bachelor of psychology is described.

Опис

Ключові слова

професійна підготовка, стрес, профілактика стресу, комунікативні уміння, розумові операції

Бібліографічний опис

Хавіна І. В. Впровадження методу проектів у вивчення "психофізології" майбутніми бакалаврами з психології / І. В. Хавіна // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 15-16 листопада 2018 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – Вип. 49 (53). – С. 158-163.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced