Педагогічні умови виховання толерантності в процесі особистісного становлення учнів старшої школи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Стаття присвячена проблемам конструювання духовно спрямованого змісту освіти старшої школи, створення у класі виховного середовища, що активізує інтеріоризацію школярами духовних цінностей, педагогічної підтримки школярів у духовному самовизначенні, вияві духовних цінностей в освітньому процесі і повсякденній життєдіяльності. Визначено основні чинники формування толерантності в старшому шкільному віці. Запропоновано низку педагогічних умов, форм організації й методів виховання, покликаних сприяти активізації процесу духовного розвитку і формування толерантності в умовах старшої школи.
The article proves that pedagogical support of students for spiritual self-determination and the manifestation of spiritual values in the educational process and personal life. The main factors of the formation of tolerance in the senior school age are determined. A number of pedagogical conditions, forms of organization and methods of upbringing are proposed that activate the process of spiritual development and the formation of tolerance of students in high school.

Опис

Ключові слова

методи виховання, педагогічна підтримка, школяр, освітній процес, духовні цінності, methods of education, pedagogical support, high school students

Бібліографічний опис

Лаппо В. В. Педагогічні умови виховання толерантності в процесі особистісного становлення учнів старшої школи / В. В. Лаппо // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 15 - 16 листопада 2018 р. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – Вип. 49 (53). – С. 66-78.