Функції управління у ринковій економіці

Ескіз

Дата

2014

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

В умовах ринкової конкуренції, швидкого економічного і технологічного розвитку вирішального значення для розвитку бізнесу відіграє менеджер. Він формує цілі організації, забезпечує її ресурсами, планує і здійснює контроль, приймає рішення й організовує діяльність. У ринковій економіці для забезпечення дії її основних законів: вартості, попиту та пропозиції, конкурентної боротьби з явилася необхідність підвищити ефективність планування. Для цього використовується така функція управління, як маркетинг. Управлінська діяльність є одним із факторів функціонування й розвитку підприємств в умовах ринкової економіки.

Опис

Ключові слова

економіка, маркетингове дослідження, маркетинг

Бібліографічний опис

Чекаліна Е. П. Функції управління у ринковій економіці / Е. П. Чекаліна, Н. Г. Сікєтіна // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я (MicroCAD–2014) : наук. вид. : тези доп. 22-ї міжнар. наук.-практ. конф., [21-23 травня 2014 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Л. Л. Товажнянський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 226.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced