Психологическое восприятие рекламы потребителем

Ескіз

Дата

2018

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського

Анотація

Опис

Ключові слова

реклама, маркетинг, потребитель

Бібліографічний опис

Китченко Е. Н. Психологическое восприятие рекламы потребителем / Е. Н. Китченко, Е. Д. Базарова // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб'єктів в нестабільному економічному середовищі = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : зб. тез наук. робіт 3-ї Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф., 27-29 листопада 2018 р. – Кременчуг : КрНУ, 2018. – С. 54-56.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced