Publication: Методи оцінки та аналізу конкурентоспроможності продукції підприємства в системі управління якістю
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Abstract
У роботі науково обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади підвищення конкурентоспроможності продукції. Розглянуто поняття "конкурентоспроможність". Виділено три групи методів оцінки конкурентоспроможності продукції. Як приклад здійснено впорядкування різних марок мобільних телефонів на основі методу рівня розвитку. Визначено найбільш конкурентоспроможний та якісний мобільний телефон.
Description
Citation
Шипков Д. Методи оцінки та аналізу конкурентоспроможності продукції підприємства в системі управління якістю / Д. Шипков, О. Б. Білоцерківський // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 207-208.