Publication:
Методи оцінки та аналізу конкурентоспроможності продукції підприємства в системі управління якістю

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.doi

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У роботі науково обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади підвищення конкурентоспроможності продукції. Розглянуто поняття "конкурентоспроможність". Виділено три групи методів оцінки конкурентоспроможності продукції. Як приклад здійснено впорядкування різних марок мобільних телефонів на основі методу рівня розвитку. Визначено найбільш конкурентоспроможний та якісний мобільний телефон.

Description

Citation

Шипков Д. Методи оцінки та аналізу конкурентоспроможності продукції підприємства в системі управління якістю / Д. Шипков, О. Б. Білоцерківський // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 207-208.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By