Якість військової освіти з позиції компетентнісного підходу: теоретичні основи

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний університет оборони України імені І. Черняховського

Анотація

У статті розглянуто питання підвищення якості військової освіти на етапі реформування Збройних Сил України, проведено аналіз теоретичних основ якості військової освіти з позиції компетентнісного підходу. Авторами детально розглянуті внутрішні й зовнішні чинники якості освіти, визначені критерії якості інноваційного процесу як характеристики сучасної освіти та фактору оновлення її змісту. Відокремлені основні функції управління освітою, реалізація яких забезпечує здійснення головного завдання військової освіти, а саме: відтворення інтелектуального потенціалу військової галузі та зміцнення обороноздатності держави.
In the article the questions of upgrading military education are considered on the stage of reformation of Military Powers of Ukraine, the analysis of theoretical bases of quality of military education is conducted from position of competent approach. Authors are consider the internal and external factors of quality of education in detail, the criteria of quality of innovative process as descriptions of modern education and factor of update of its maintenance are certain. The basic functions of management education are selected, realization of which provides the performance of basic objective of military education, namely: recreation of intellectual potential of military industry and strengthening of defensive ability of the state.

Опис

Ключові слова

інноваційна діяльність, управління освітою, тестування, контроль, innovative activity, management of education, testing, control

Бібліографічний опис

Якість військової освіти з позиції компетентнісного підходу: теоретичні основи / І. Ю. Єрмоленко [та ін.] // Військова освіта. – 2013. – № 1. – С. 82-90.