Публікація: Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції
Дата
2018
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Анотація
У статті приділено увагу ціновій політиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу як ключовому фактору їхньої конкурентоспроможності. Визначено фактори, які впливають на ціни готельних послуг, та ідентифіковано ситуації на ринку готельних послуг, в яких необхідно швидко приймати рішення щодо рівня цін. Окреслено особливості ціноутворення у вітчизняному готельно-ресторанному бізнесі та вивчено методи ціноутворення, які застосовуються у вітчизняній практиці підприємств готельно-ресторанного бізнесу для максимізації прибутковості.
The article is focused on the pricing policy of enterprises of hotel and restaurant business as a key factor in their competitiveness. The factors that influence the prices of hotel services are determined and the situations in the market of hotel services in which it is necessary to quickly make decisions about the price level, are identified. The features of pricing in the domestic hotel and restaurant business are outlined and the methods of pricing used in domestic practice of enterprises of hotel and restaurant business for maximizing profitability are studied.
The article is focused on the pricing policy of enterprises of hotel and restaurant business as a key factor in their competitiveness. The factors that influence the prices of hotel services are determined and the situations in the market of hotel services in which it is necessary to quickly make decisions about the price level, are identified. The features of pricing in the domestic hotel and restaurant business are outlined and the methods of pricing used in domestic practice of enterprises of hotel and restaurant business for maximizing profitability are studied.
Опис
Ключові слова
ціна, цінова політика, ціноутворення, гостинно-ресторанний бізнес, метод ціноутворення, модель ціноутворення, price, price policy, pricing, hospitality and restaurant business, pricing method, pricing model
Бібліографічний опис
Якименко-Терещенко Н. В. Формування цінової політики підприємства готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції [Електронний ресурс] / Н. В. Якименко-Терещенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління : електрон. наук. фахове вид. – 2018. – Вип. 6 (17). – С. 434-437. – URI: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/17_2018/78.pdf, вільний (дата звернення 19.06.2019 р.).