Переваги, недоліки та особливості використання INTERNET-технологій просування товарів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національна металургійна академія України

Анотація

Переваги, недоліки та особливості використання таргетованої реклами.

Опис

Ключові слова

таргетована реклама, соціальний маркетинг, реклама

Бібліографічний опис

Стригуль А. А. Переваги, недоліки та особливості використання INTERNET-технологій просування товарів / А. А. Стригуль, Л. С. Стригуль // Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб'єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти : зб. наук. пр. за матеріалами 3-ї Всеукраїнської наук.-практ. конф., 28-29 березня 2019 р. – Дніпро : НМетАУ, 2019. – Ч. 2. – С. 509-513.