Моніторинг у системі управління ринковою вартістю підприємств кейтерингового бізнесу

Ескіз

Дата

2018

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Мукачівський державний університет

Анотація

Стаття присвячена питанням вдосконалення інструментарію управління підприємствами готельно-ресторанного бізнесу. У дослідженні обґрунтовано доцільність обрання вартісно-орієнтованої концепції управління та запропоновано впровадження моніторингу в систему управління ринковою вартістю кейтерингових підприємств.
The article deals with the questions of improvement the management tool of hotel-restaurant business enterprises. The choice of market value-oriented management conception is justified and the implementation of monitoring to the management system of market value of catering enterprises is recommended in research.

Опис

Ключові слова

моніторинг, оцінка ринкової вартості, система управління ресторанна галузь, кейтеринг, ресторанний бізнес, monitoring, estimation of market value, management system, restaurant industry, catering

Бібліографічний опис

Єршова Н. Ю. Моніторинг у системі управління ринковою вартістю підприємств кейтерингового бізнесу [Електронний ресурс] / Н. Ю. Єршова, М. О. Ткаченко, О. В. Сиром'ятникова // Економіка та суспільство = Economy and Society : електрон. наук. фахове вид. – 2018. – Вип. 18. – С. 411-417. – URI: http://economyandsociety.in.ua/journal/18_ukr/57.pdf, вільний (дата звернення 21.06.2019 р.).

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в