Моніторинг у системі управління ринковою вартістю підприємств кейтерингового бізнесу
Дата
2018
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Мукачівський державний університет
Анотація
Стаття присвячена питанням вдосконалення інструментарію управління підприємствами готельно-ресторанного бізнесу. У дослідженні обґрунтовано доцільність обрання вартісно-орієнтованої концепції управління та запропоновано впровадження моніторингу в систему управління ринковою вартістю кейтерингових підприємств.
The article deals with the questions of improvement the management tool of hotel-restaurant business enterprises. The choice of market value-oriented management conception is justified and the implementation of monitoring to the management system of market value of catering enterprises is recommended in research.
The article deals with the questions of improvement the management tool of hotel-restaurant business enterprises. The choice of market value-oriented management conception is justified and the implementation of monitoring to the management system of market value of catering enterprises is recommended in research.
Опис
Ключові слова
моніторинг, оцінка ринкової вартості, система управління ресторанна галузь, кейтеринг, ресторанний бізнес, monitoring, estimation of market value, management system, restaurant industry, catering
Бібліографічний опис
Єршова Н. Ю. Моніторинг у системі управління ринковою вартістю підприємств кейтерингового бізнесу [Електронний ресурс] / Н. Ю. Єршова, М. О. Ткаченко, О. В. Сиром'ятникова // Економіка та суспільство = Economy and Society : електрон. наук. фахове вид. – 2018. – Вип. 18. – С. 411-417. – URI: http://economyandsociety.in.ua/journal/18_ukr/57.pdf, вільний (дата звернення 21.06.2019 р.).