Шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Анотація

В ринковому середовищі неможливо домогтися стабільного успіху в комерції, якщо не планувати його ефективний розвиток, що не акумулювати постійно інформацію про власні можливості, про стан цільових ринків, про становище на них конкурентів і своєї конкурентоспроможності.

Опис

Бібліографічний опис

Андрєєва Є. Л. Шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів підприємства / Є. Л. Андрєєва, М. А. Усов, В. А. Берлет // Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу : тези доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 18 квітня 2019 р. – Харків : ХДУХТ, 2019. – С. 112-113.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в