Шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Харківський державний університет харчування та торгівлі

Анотація

В ринковому середовищі неможливо домогтися стабільного успіху в комерції, якщо не планувати його ефективний розвиток, що не акумулювати постійно інформацію про власні можливості, про стан цільових ринків, про становище на них конкурентів і своєї конкурентоспроможності.

Опис

Бібліографічний опис

Андрєєва Є. Л. Шляхи підвищення конкурентоспроможності товарів підприємства / Є. Л. Андрєєва, М. А. Усов, В. А. Берлет // Імплементація інновацій обліково-аналітичного забезпечення сталого розвитку сучасного бізнесу : тези доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 18 квітня 2019 р. – Харків : ХДУХТ, 2019. – С. 112-113.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в