Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4185
Title: Розробка економіко-математичних моделей з організації маркетингової діяльності промислового підприємства
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: планування; обсяг виробництва; менеджмент; підхід системний; стратегія розвитку; фінансування; ресурси
Issue Date: 2008
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Райко Д. В. Розробка економіко-математичних моделей з організації маркетингової діяльності промислового підприємства / Д. В. Райко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2008. – № 17.
Abstract: В роботі розроблені економіко-математичні моделі з організації діяльності промислового підприємства з позиції системного підходу організації і планування, впливу зовнішніх та внутрішніх чинників при виборі стратегій цієї діяльності розвитку, так і тактики виконання поточних робіт з маркетингу, які базуються на формуванні організаційної структури маркетингового департаменту та здійснюється залежно від необхідних обсягів робіт з маркетингу для підприємства, їх інтенсивності, розподілу робіт і продуктивності доступного контингенту працівників, що мають відповідний рівень кваліфікації, з урахуванням виділених обсягів фінансування і доступності потрібних ресурсів, а також виділених груп можливих покупців та рівню їх лояльності.
The paper introduces economic mathematical models of industrial enterprise activity organization based on the system approach to organization and planning, influence of external and internal indexes when choosing both this development activity strategy and current marketing tactics, which are based on marketing department organization structure formation and curried out depending on the necessary enterprise in marketing their intensity, distribution and efficiency of the available staff who are competent enough taking into account the allocated finance and the availability of the necessary resources, and also the available groups of potential customers and the level of their loyalty.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4185
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2008_17_Raiko_Rozrobka ekonomiko.pdf369,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.