Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41851
Title: Дослідження складових цінності товару для споживачів
Authors: Шипуліна, Юлія Сергіївна
Божков, Д. С.
Keywords: цінність товару; складові цінності товару; стратегічний маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: Полтавська державна аграрна академія
Citation: Шипуліна Ю. С. Дослідження складових цінності товару для споживачів [Електронний ресурс] / Ю. С. Шипуліна, Д. С. Божков // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 2-ї Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф., 23 квітня 2019 р. / Полтав. держ. аграрна акад. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2019. – Ч. 2. – С. 346-348. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41851.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41851
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shypulina_Doslidzhennia_skladovykh_2019.pdf865,68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.