Публікація:
Дослідження складових цінності товару для споживачів

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Полтавська державна аграрна академія

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

цінність товару, складові цінності товару, стратегічний маркетинг

Бібліографічний опис

Шипуліна Ю. С. Дослідження складових цінності товару для споживачів [Електронний ресурс] / Ю. С. Шипуліна, Д. С. Божков // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 2-ї Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф., 23 квітня 2019 р. / Полтав. держ. аграрна акад. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2019. – Ч. 2. – С. 346-348. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41851.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced