Дослідження складових цінності товару для споживачів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Полтавська державна аграрна академія

Анотація

Опис

Ключові слова

цінність товару, складові цінності товару, стратегічний маркетинг

Бібліографічний опис

Шипуліна Ю. С. Дослідження складових цінності товару для споживачів [Електронний ресурс] / Ю. С. Шипуліна, Д. С. Божков // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 2-ї Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф., 23 квітня 2019 р. / Полтав. держ. аграрна акад. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2019. – Ч. 2. – С. 346-348. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41851.