Публікація: Дослідження складових цінності товару для споживачів
Дата
2019
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Полтавська державна аграрна академія
Анотація
Опис
Ключові слова
цінність товару, складові цінності товару, стратегічний маркетинг
Бібліографічний опис
Шипуліна Ю. С. Дослідження складових цінності товару для споживачів [Електронний ресурс] / Ю. С. Шипуліна, Д. С. Божков // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали 2-ї Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конф., 23 квітня 2019 р. / Полтав. держ. аграрна акад. – Електрон. текст. дані. – Полтава, 2019. – Ч. 2. – С. 346-348. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41851.