Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4196
Title: Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: філософія бізнесу; система соціально-економічна; розвиток підприємства; теорія підприємств; аналіз системний; інновації; синергетика; підхід міждисциплінарний; теорія поведінкова; мотивація; ризик
Issue Date: 2008
Publisher: Хмельницький національний університет
Citation: Райко Д. В. Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Вісник ХНУ. - 2008. - № 5, т. 2.
Abstract: Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства, розроблено і обґрунтовано концепцію стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства. Викладені положення концепції суттєво відрізняються від існуючих збагаченням змісту структурних характеристик, їх доповненням, удосконаленням складу етапів, розширенням предметної області.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4196
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HmNU_2008_5_Raiko_Rozrobka kontseptsii.pdf328,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.