Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Хмельницький національний університет

Анотація

Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства, розроблено і обґрунтовано концепцію стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства. Викладені положення концепції суттєво відрізняються від існуючих збагаченням змісту структурних характеристик, їх доповненням, удосконаленням складу етапів, розширенням предметної області.

Опис

Ключові слова

філософія бізнесу, система соціально-економічна, розвиток підприємства, теорія підприємств, аналіз системний, інновації, синергетика, підхід міждисциплінарний, теорія поведінкова, мотивація, ризик

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Вісник Харківcького національного університету ім. В. Н. Каразіна. – 2008. – № 5, т. 2.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced