Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства
Дата
2008
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Хмельницький національний університет
Анотація
Розглянуто стан, проблеми і перспективи розвитку стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємства, розроблено і обґрунтовано концепцію стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства. Викладені положення концепції суттєво відрізняються від існуючих збагаченням змісту структурних характеристик, їх доповненням, удосконаленням складу етапів, розширенням предметної області.
Опис
Ключові слова
філософія бізнесу, система соціально-економічна, розвиток підприємства, теорія підприємств, аналіз системний, інновації, синергетика, підхід міждисциплінарний, теорія поведінкова, мотивація, ризик
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Розробка концепції стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Вісник Харківcького національного університету ім. В. Н. Каразіна. – 2008. – № 5, т. 2.