Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4198
Title: Генезіс поняття інформаційної взаємодії в процесі маркетингу
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: стратегія проактивна; комунікація маркетингова; обмін інформацією
Issue Date: 2008
Publisher: НТУ "ХПІ"
Citation: Райко Д. В. Генезіс поняття інформаційної взаємодії в процесі маркетингу / Д. В. Райко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2008" : тези 6-ї Міжнар. наук.-практич. конф., 3-5 грудня 2008 р., м. Харків. – Харків: НТУ "ХПІ". – 2008.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4198
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Henezis poniattia inform_2008.pdf79,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.