Генезіс поняття інформаційної взаємодії в процесі маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

стратегія проактивна, комунікація маркетингова, обмін інформацією

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Генезіс поняття інформаційної взаємодії в процесі маркетингу / Д. В. Райко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2008" : тези 6-ї Міжнар. наук.-практич. конф., 3-5 грудня 2008 р., м. Харків. – Харків: НТУ "ХПІ". – 2008.