Публікація:
Маркетингові дослідження поведінки споживачів

Ескіз

Дата

2019

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

аудиторія цільова, ринок товарів, маркетолог

Бібліографічний опис

Лоєнко А. О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів / А. О. Лоєнко, Л. С. Ларка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : наук. вид. : тези доп. 27-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2019, [15-17 травня 2019 р.] : у 4 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2019. – С. 252.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced