Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4208
Название: Реалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: взаємодія інформаційна; управління стратегічне; філософія бізнесу; стратегія проактивна; стратегія зростання
Дата публикации: 2008
Издательство: НТУ "ХПІ"
Библиографическое описание: Райко Д. В. Реалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій / Д. В. Райко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2008. – № 55 (2).
Краткий осмотр (реферат): Представлено реалізацію стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій, зроблено висновок, що маркетингові комунікації є вузьким розумінням інформаційної взаємодії та запропоновано визначення інформаційної взаємодії в процесі маркетингу.
The realization of a strategy of development in marketing was presented by integrated marketing communications. It was resumed that marketing communications are a tight conception of information interaction and the definition of information interaction in a marketing process was presented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4208
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_HPI_2008_55_Raiko_Realizatsiia stratehii.pdf182,83 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.