Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4208
Назва: Реалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій
Автори: Райко, Діана Валеріївна
Ключові слова: взаємодія інформаційна; управління стратегічне; філософія бізнесу; стратегія проактивна; стратегія зростання
Дата публікації: 2008
Видавництво: НТУ "ХПІ"
Бібліографічний опис: Райко Д. В. Реалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій / Д. В. Райко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2008. – № 55 (2).
Короткий огляд (реферат): Представлено реалізацію стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій, зроблено висновок, що маркетингові комунікації є вузьким розумінням інформаційної взаємодії та запропоновано визначення інформаційної взаємодії в процесі маркетингу.
The realization of a strategy of development in marketing was presented by integrated marketing communications. It was resumed that marketing communications are a tight conception of information interaction and the definition of information interaction in a marketing process was presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4208
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vestnik_HPI_2008_55_Raiko_Realizatsiia stratehii.pdf182,83 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.