Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайко, Діана Валеріївнаuk
dc.date.accessioned2014-02-17T14:34:11Z-
dc.date.available2014-02-17T14:34:11Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРайко Д. В. Реалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій / Д. В. Райко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2008. – № 55 (2).uk
dc.identifier.urihttp://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4208-
dc.description.abstractПредставлено реалізацію стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій, зроблено висновок, що маркетингові комунікації є вузьким розумінням інформаційної взаємодії та запропоновано визначення інформаційної взаємодії в процесі маркетингу.uk
dc.description.abstractThe realization of a strategy of development in marketing was presented by integrated marketing communications. It was resumed that marketing communications are a tight conception of information interaction and the definition of information interaction in a marketing process was presented.en
dc.language.isouk-
dc.publisherНТУ "ХПІ"uk
dc.subjectвзаємодія інформаційнаuk
dc.subjectуправління стратегічнеuk
dc.subjectфілософія бізнесуuk
dc.subjectстратегія проактивнаuk
dc.subjectстратегія зростанняuk
dc.titleРеалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікаційuk
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_HPI_2008_55_Raiko_Realizatsiia stratehii.pdf182,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.