Реалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Представлено реалізацію стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій, зроблено висновок, що маркетингові комунікації є вузьким розумінням інформаційної взаємодії та запропоновано визначення інформаційної взаємодії в процесі маркетингу.
The realization of a strategy of development in marketing was presented by integrated marketing communications. It was resumed that marketing communications are a tight conception of information interaction and the definition of information interaction in a marketing process was presented.

Опис

Ключові слова

взаємодія інформаційна, управління стратегічне, філософія бізнесу, стратегія проактивна, стратегія зростання

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Реалізація стратегії розвитку маркетингової діяльності підприємства за допомогою інтегрованих маркетингових комунікацій / Д. В. Райко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2008. – № 55 (2).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced