Публікація:
Маркетинг промислового підприємства

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У навчальному посібнику детально розглянуто всі теми навчальної дисципліни "Маркетинг промислового підприємства", а також висвітлено ряд додаткових супутніх питань та напрямків. Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямками "Маркетинг" та "Менеджмент", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.

Опис

Ключові слова

навчальний посібник, маркетинг промисловий, стратегія маркетингу, ринок промислових товарів, планування, дослідження маркетингові, конкуренція, сегментування ринку, закупівля, політика товарна, політика цінова, розподіл продукції, збут продукції, реклама, контроль

Бібліографічний опис

Маркетинг промислового підприємства : навч. посібник / А. І. Яковлєв [та ін.] ; ред.: А. І. Яковлєв, М. І. Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Київ : Кондор, 2019. – 504 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced