Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4221
Title: Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: управління стратегічне; ієрархія; стратегія корпоративна; стратегія конкурентна; стратегія функціональна; споживачі; партнери
Issue Date: 2009
Publisher: ДП "Укртехінформ" МОН України
ЦДПІН ім. Г. М. Доброва НАН України
Citation: Райко Д. В. Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Проблеми науки. – 2009. – № 1.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4221
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Metodolohichnyi pidkhid_2009.pdf236,19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.