Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ДП "Укртехінформ" МОН України
ЦДПІН ім. Г. М. Доброва НАН України
ЦДПІН ім. Г. М. Доброва НАН України
Анотація
Опис
Ключові слова
управління стратегічне, ієрархія, стратегія корпоративна, стратегія конкурентна, стратегія функціональна, споживачі, партнери
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Проблеми науки. – 2009. – № 1.