Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ДП "Укртехінформ" МОН України
ЦДПІН ім. Г. М. Доброва НАН України

Анотація

Опис

Ключові слова

управління стратегічне, ієрархія, стратегія корпоративна, стратегія конкурентна, стратегія функціональна, споживачі, партнери

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Проблеми науки. – 2009. – № 1.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced