Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
ДП "Укртехінформ" МОН України
ЦДПІН ім. Г. М. Доброва НАН України
ЦДПІН ім. Г. М. Доброва НАН України
Анотація
Опис
Ключові слова
управління стратегічне, ієрархія, стратегія корпоративна, стратегія конкурентна, стратегія функціональна, споживачі, партнери
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Проблеми науки. – 2009. – № 1.