Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ДП "Укртехінформ" МОН України
ЦДПІН ім. Г. М. Доброва НАН України

Анотація

Опис

Ключові слова

управління стратегічне, ієрархія, стратегія корпоративна, стратегія конкурентна, стратегія функціональна, споживачі, партнери

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Методологічний підхід до формування та реалізації стратегій маркетингової діяльності підприємства / Д. В. Райко // Проблеми науки. – 2009. – № 1.