Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4227
Title: Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: потенціал; ефективність; оцінка; відносини ринкові; управління стратегічне; підхід методичний
Issue Date: 2009
Publisher: ЦРОНІ
Citation: Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Сучасні національні економічні моделі: проблеми та перспективи розвитку : матер. наук.-практич. Інтернет-конференції, 13 березня 2009 р., м. Сімферополь. - Сімферополь : ЦРОНІ, 2009.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4227
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Problemy ta shliakhy vyznachennia_2009.pdf121,7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.