Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу
Вантажиться...
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
ЦРОНІ
Анотація
Опис
Ключові слова
потенціал, ефективність, оцінка, відносини ринкові, управління стратегічне, підхід методичний
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Сучасні національні економічні моделі: проблеми та перспективи розвитку : матер. наук.-практич. Інтернет-конференції, 13 березня 2009 р., м. Сімферополь. – Сімферополь : ЦРОНІ, 2009.