Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

ЦРОНІ

Анотація

Опис

Ключові слова

потенціал, ефективність, оцінка, відносини ринкові, управління стратегічне, підхід методичний

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Сучасні національні економічні моделі: проблеми та перспективи розвитку : матер. наук.-практич. Інтернет-конференції, 13 березня 2009 р., м. Сімферополь. – Сімферополь : ЦРОНІ, 2009.