Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЦРОНІ

Анотація

Опис

Ключові слова

потенціал, ефективність, оцінка, відносини ринкові, управління стратегічне, підхід методичний

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення конкурентоспроможності в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Сучасні національні економічні моделі: проблеми та перспективи розвитку : матер. наук.-практич. Інтернет-конференції, 13 березня 2009 р., м. Сімферополь. – Сімферополь : ЦРОНІ, 2009.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced