Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4241
Title: Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: ефективність підприємства; управління стратегічне; лояльність споживача; продукція; підхід методичний
Issue Date: 2009
Publisher: Таврійський національний університет
Citation: Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Теорія та практика підприємницької діяльності : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практич. конф. вчених та спеціалістів. – Сімферополь : ТНУ, 2009.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4241
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Problemy ta shliakhy vyznachennia hotovnosti_2009.pdf111,31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.