Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4241
Название: Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу
Авторы: Райко, Діана Валеріївна
Ключевые слова: ефективність підприємства; управління стратегічне; лояльність споживача; продукція; підхід методичний
Дата публикации: 2009
Издательство: Таврійський національний університет
Библиографическое описание: Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Матер. III Міжнар. наук.-практич. конференції вчених та спеціалістів "Теорія та практика підприємницької діяльності". - Сімферополь : ТНУ, 2009.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4241
Располагается в коллекциях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Raiko_Problemy ta shliakhy vyznachennia hotovnosti_2009.pdf111,31 kBAdobe PDFЭскиз
Открыть
Показать полное описание ресурса Просмотр статистики  Google Scholar



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.