Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Таврійський національний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

ефективність підприємства, управління стратегічне, лояльність споживача, продукція, підхід методичний

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення готовності споживачів в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Теорія та практика підприємницької діяльності : матеріали 3-ї Міжнар. наук.-практич. конф. вчених та спеціалістів. – Сімферополь : ТНУ, 2009.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced