Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4243
Title: Методологічний підхід до оцінювання конкурентоспроможності підприємства
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: відносини ринкові; термін; продукція; товар; маркетинг; система показників
Issue Date: 2009
Publisher: Донбаська державна машинобудівна академія
Citation: Райко Д. В. Методологічний підхід до оцінювання конкурентоспроможності підприємства / Д. В. Райко // Вісник ДДМА : зб. наук. пр. – Краматорськ : ДДМА, 2009. – № 3 (17). – С. 193-198.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4243
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Metodolohichnyi pidkhid do otsinuvannia_2009.pdf481,51 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.