Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4247
Title: Методологічний підхід до оцінювання готовності споживачів
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: маркетинг; планування стратегічне; лояльність споживача; продукція; лояльність поведінкова; лояльність афектна; задоволеність споживача
Issue Date: 2009
Publisher: Таврический национальный университет им. В. И. Вернадского
Citation: Райко Д. В. Методологічний підхід до оцінювання готовності споживачів / Д. В. Райко // Экономика Крыма. – 2009. – № 27. – С. 12-15.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4247
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Metodolohichnyi pidkhid do hotovnosti_2009.pdf198,81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.