Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4250
Title: Проблеми та шляхи визначення привабливості партнерів в контексті маркетингу
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: інтеграція; структура корпоративна; управління стратегічне; маркетинг партнерський; процес виробничий; ризик
Issue Date: 2009
Publisher: Національний університет харчових технологій
Citation: Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення привабливості партнерів в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Тези допов. V Міжнар. наук.-практич. конференції "Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах", 19-20 березня 2009 р., м. Київ. - Київ : НУХТ, 2009.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4250
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Problemy_ta_shliakhy_2009.pdf76,32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.