Проблеми та шляхи визначення привабливості партнерів в контексті маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний університет харчових технологій

Анотація

Опис

Ключові слова

інтеграція, структура корпоративна, управління стратегічне, маркетинг партнерський, процес виробничий, ризик

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Проблеми та шляхи визначення привабливості партнерів в контексті маркетингу / Д. В. Райко // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : тези доп. 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 19-20 березня 2009 р., м. Київ. – Київ : НУХТ, 2009.