Генезіс поняття привабливості партнерів

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Прикарпатський національний університет

Анотація

Проведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття привабливості партнерів; наведено своє визначення, відмінністю якого є те, що привабливість у контексті маркетингу - це властивість підприємства–партнера задовольняти інтереси підприємства-виробника в процесі співпраці щодо випуску продукції або надання послуг.
The analysis of the literature sources was held to state the definition of partnerts attractiveness the self-composed definition is offered which is different by the fact that the partnerts attractiveness in contexts of marketing is considered to be an ability to compete, as the majority of documents declare, but the condition of the household subject which allows to satisfy exact needs of the owners, workers, consumers, partners in comparison with the other subjects at the more attractive conditions.

Опис

Ключові слова

маркетинг партнерський, співпраця, випуск продукції, інтеграція, структура корпоративна, управління стратегічне, процес виробничий, взаємодія інтерактивна, філософія бізнесу, термін

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Генезіс поняття привабливості партнерів / Д. В. Райко // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону : наук. зб. – Івано-Франківськ : ПНУ. – 2009. – Вип. 5 (1).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced