Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4254
Title: Генезіс поняття привабливості партнерів
Genesis of word partnerts attractiveness
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Rayko, D. V.
Keywords: маркетинг партнерський; співпраця; випуск продукції; інтеграція; структура корпоративна; управління стратегічне; процес виробничий; взаємодія інтерактивна; філософія бізнесу; термін
Issue Date: 2009
Publisher: Прикарпатський національний університет
Citation: Райко Д. В. Генезіс поняття привабливості партнерів / Д. В. Райко // Актуальні проблеми розвитку економіки регіону : наук. зб. - Івано-Франківськ : ПНУ. - 2009. - Вип. 5 (Т. 1).
Abstract: Проведено аналіз літературних джерел щодо визначення поняття привабливості партнерів; наведено своє визначення, відмінністю якого є те, що привабливість у контексті маркетингу - це властивість підприємства–партнера задовольняти інтереси підприємства-виробника в процесі співпраці щодо випуску продукції або надання послуг.
The analysis of the literature sources was held to state the definition of partnerts attractiveness the self-composed definition is offered which is different by the fact that the partnerts attractiveness in contexts of marketing is considered to be an ability to compete, as the majority of documents declare, but the condition of the household subject which allows to satisfy exact needs of the owners, workers, consumers, partners in comparison with the other subjects at the more attractive conditions.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4254
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Henezis poniattia_2009.pdf352,24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.