Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4255
Title: Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерів
Methodical approach to the partner’s attractiveness
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Rayko, D. V.
Keywords: маркетинг партнерський; співпраця; випуск продукції; інтеграція; структура корпоративна; управління стратегічне; процес виробничий; взаємодія інтерактивна; філософія бізнесу; термін; partner’s attractiveness; methodical approach
Issue Date: 2009
Publisher: Національний університет харчових технологій
Citation: Райко Д. В. Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерів / Д. В. Райко // Наук. праці НУХТ. - 2009. - № 30.
Abstract: Наведено своє визначення, відмінністю якого є те, що привабливість у контексті маркетингу - це властивість підприємства–партнера задовольняти інтереси підприємства–виробника в процесі співпраці щодо випуску продукції або надання послуг, тому привабливість партнера слід розглядати за такими аспектами: ресурсним й організаційно-управлінським. Розроблено методичний підхід до оцінки привабливості партнера, який охоплює методику визначення інтегральної оцінки складових показників за ресурсним аспектом шляхом експертного опитування та методику визначення складових показників організаційно-управлінського напряму.
The self-composed of partnerts attractiveness definition is offered which is different by the fact that the partnerts attractiveness in contexts of marketing is considered to be an ability to compete, as the majority of documents declare, but the condition of the household subject which allows to satisfy exact needs of the owners, workers, consumers, partners in comparison with the other subjects at the more attractive conditions. The methodical approach to the estimation of the partner’s attractiveness of the enterprise has been developed here. It deals with the method of integral evaluation of the resources aspect components done by an expert survey and the method of the defining both organizational and management direction components.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4255
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Metodolohichnyi_pidkhid_do_2009.pdf284,44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.