Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний університет харчових технологій

Анотація

Наведено своє визначення, відмінністю якого є те, що привабливість у контексті маркетингу - це властивість підприємства–партнера задовольняти інтереси підприємства–виробника в процесі співпраці щодо випуску продукції або надання послуг, тому привабливість партнера слід розглядати за такими аспектами: ресурсним й організаційно-управлінським. Розроблено методичний підхід до оцінки привабливості партнера, який охоплює методику визначення інтегральної оцінки складових показників за ресурсним аспектом шляхом експертного опитування та методику визначення складових показників організаційно-управлінського напряму.
The self-composed of partnerts attractiveness definition is offered which is different by the fact that the partnerts attractiveness in contexts of marketing is considered to be an ability to compete, as the majority of documents declare, but the condition of the household subject which allows to satisfy exact needs of the owners, workers, consumers, partners in comparison with the other subjects at the more attractive conditions. The methodical approach to the estimation of the partner’s attractiveness of the enterprise has been developed here. It deals with the method of integral evaluation of the resources aspect components done by an expert survey and the method of the defining both organizational and management direction components.

Опис

Ключові слова

маркетинг партнерський, співпраця, випуск продукції, інтеграція, структура корпоративна, управління стратегічне, процес виробничий, взаємодія інтерактивна, філософія бізнесу, термін, partner’s attractiveness, methodical approach

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Методологічний підхід до оцінювання привабливості партнерів / Д. В. Райко // Наукові праці Національного університету харчових технологій. – 2009. – № 30.