Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4264
Title: Методичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: класифікація; простір тривимірний; конкурентоспроможність; привабливість бізнесова; співпраця; готовність споживача; продукція; обмін інформацією
Issue Date: 2009
Publisher: Буковинська державна фінансова академія
Citation: Райко Д. В. Методичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Наук. вісник БДФА. Економічні науки : зб. наук. пр. - Чернівці : Технодрук. - 2009. - Вип. 4 (17).
Abstract: Удосконалено класифікацію стратегій інформаційної взаємодії за додатковими ознаками. Вони дають можливість охарактеризувати стратегію інформаційної взаємодії промислового підприємства у відповідності до його місця серед інших учасників ринку. Розроблено методичний підхід до формування стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства з партнерами і споживачами, відповідно до запропонованої класифікації здійснена структуризація стратегій інформаційної взаємодії шляхом позиціонування запропонованих стратегій у тривимірному просторі, який базується на трьох складових: конкурентоспроможності підприємства, бізнесової привабливості його партнерів щодо співпраці з ним та готовності споживачів до споживання продукції цього підприємства.
Improved classification of strategies of information interaction (exchange) for additional features. They give possibility to characterize the interaction of information strategy for industrial enterprises according to its place among other market participants. Methodical approach was developed for formation of strategies of information interaction for industrial enterprises with partners and customers, according to the proposed classification was made the structuring strategies of information interaction from position of proposed strategies in three-dimensional space, which based on three components: competitiveness, attractiveness of its business partners to cooperate with him and willingness of consumers to consume products of this enterprise.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4264
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Metodychne zabezpechennia_2009.pdf330,63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.