Методичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Буковинська державна фінансова академія

Анотація

Удосконалено класифікацію стратегій інформаційної взаємодії за додатковими ознаками. Вони дають можливість охарактеризувати стратегію інформаційної взаємодії промислового підприємства у відповідності до його місця серед інших учасників ринку. Розроблено методичний підхід до формування стратегій інформаційної взаємодії промислового підприємства з партнерами і споживачами, відповідно до запропонованої класифікації здійснена структуризація стратегій інформаційної взаємодії шляхом позиціонування запропонованих стратегій у тривимірному просторі, який базується на трьох складових: конкурентоспроможності підприємства, бізнесової привабливості його партнерів щодо співпраці з ним та готовності споживачів до споживання продукції цього підприємства.
Improved classification of strategies of information interaction (exchange) for additional features. They give possibility to characterize the interaction of information strategy for industrial enterprises according to its place among other market participants. Methodical approach was developed for formation of strategies of information interaction for industrial enterprises with partners and customers, according to the proposed classification was made the structuring strategies of information interaction from position of proposed strategies in three-dimensional space, which based on three components: competitiveness, attractiveness of its business partners to cooperate with him and willingness of consumers to consume products of this enterprise.

Опис

Ключові слова

класифікація, простір тривимірний, конкурентоспроможність, привабливість бізнесова, співпраця, готовність споживача, продукція, обмін інформацією

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Методичне забезпечення формування стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами / Д. В. Райко // Наук. вісник БДФА. Економічні науки : зб. наук. пр. – Чернівці : Технодрук. – 2009. – Вип. 4 (17).

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced