Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства
Вантажиться...
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
ДД "Папірус"
Анотація
Опис
Ключові слова
управління стратегічне, інструменти управлінські, розвиток підприємства
Бібліографічний опис
Райко Д. В. Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства / Д. В. райко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня-1 жовтня 2010 р., м. Суми. – Суми : ДД "Папірус", 2010.