Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4274
Title: Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства
Authors: Райко, Діана Валеріївна
Keywords: управління стратегічне; інструменти управлінські; розвиток підприємства
Issue Date: 2010
Publisher: ДД "Папірус"
Citation: Райко Д. В. Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства / Д. В. райко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня-1 жовтня 2010 р., м. Суми. – Суми : ДД "Папірус", 2010.
URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4274
Appears in Collections:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raiko_Rol marketynhu_2010.pdf165,17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record  Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.