Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ДД "Папірус"

Анотація

Опис

Ключові слова

управління стратегічне, інструменти управлінські, розвиток підприємства

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства / Д. В. райко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня-1 жовтня 2010 р., м. Суми. – Суми : ДД "Папірус", 2010.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced