Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4274
Назва: Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства
Автори: Райко, Діана Валеріївна
Ключові слова: управління стратегічне; інструменти управлінські; розвиток підприємства
Дата публікації: 2010
Видавництво: ДД "Папірус"
Бібліографічний опис: Райко Д. В. Роль маркетингу в забезпеченні життєдіяльності промислового підпрємства / Д. В. райко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : зб. тез доп. 4-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 29 вересня-1 жовтня 2010 р., м. Суми. – Суми : ДД "Папірус", 2010.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4274
Розташовується у зібраннях:Кафедра "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Raiko_Rol marketynhu_2010.pdf165,17 kBAdobe PDFЕскіз
Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перегляд статистики  Google Scholar



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.